Va gör man liksom

Asså vad gör man på berga på dagarna. Vi lägger passians. Hela tiden. Haha, asså kul, har typ skavsår på fingrarna av allt blandande. Men soft ändå, inget plugg på ett bra tag. Svetsar hela dagarna. Det är kul faktiskt, har hittills gjort två lådor och en tärning. Lådorna har jag tänkt ha som krukor, det tror jag blir fint. Tärningen ser, ja, hemmagjord ut.

Imorgon är det Skördemiddag, man ska vara finklädd och dansa natten lång. Just nu känner jag bara nej tack jag vill sova. Hoppas det ändras när det närmar sig. Just nu är jag tung i huvudet och otroligt trött, det måste vara ångorna från svetsandet alltså, borde inte vara så här trött.


stick kniven i mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice med svets asså ;)



Nej.. det kommer ju göra ont.. :O

2010-01-21 @ 22:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0