spendera

Jo tack, spendera är vi bra på. Råkade shoppa lite idag efter skolan, vart ett grått gina-linne, ett par jeansleggings också från gina (som passade mig i längden!! Coolt.) en bh i svart spets och såklart, "när jag hör din röst" och "Ljudet av ditt hjärta", böckerna av Meyer. Jag hade tänkt köpa bara en i pocket för att det skulle bli billigt och bra, men har man tur eller, inbundna böcker på rea för 99kr. Så eftersom dom var så billiga köpte jag två, och funderar på att köpa fler imorgon haha.
Nej usch, känns som att jag kommer spendera too much pengar under nästa veckans kommande ledighet. Men jag är chockad över mig själv faktiskt, jag har inte ett dugg ångest över pengarna som försvann idag, det känns bara bra!

Nej, nu ska jag ta en kopp vaniljte, sätta mig i soffan, och läsa.

Kommentarer
Postat av: C

när du har pengar så ska du ju inte ha ångest över att spendera dom.. Vad är de annars till för liksom? :P

2010-01-29 @ 16:38:29
URL: http://cmbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0