skoor bre!

Sitter hemma med en kopp vaniljte och litesmågodis som vart över från bion. Var på bio för någon dag sedan och såg Avatar. Alltså, helt mållös. Den är verkligen så bra som alla säger, typ den bästa film jag sett.
Och idag sov jag över hos Linn, mysigt som vanligt :-) Fast man ville inte direkt gå upp imorse eftersom att det är så kallt att man behöver dubbla täcken och duntofflor i hennes rum hihi.
Träffade hela rönningegänget igår också, vi åkte pulka och hade lite snöbollskrig hos Linn. Kulkul!

Jag är verkligen lost på dagar nu alltså, alla går ett i varandra, jag blir alladeles förvirrad. Men nu är det bara en vecka kvar till skolan börjar. Vill inte!
Har shoppat massor också, kommer inte ens ihåg allt jag köpt, men igår införskaffade jag en väska och ett par snygga skor. Kostade typ 900 från början men var på extrapris för 399!


Kommentarer
Postat av: sofia

snygga skor indeed! asså Avatar<3

2010-01-03 @ 18:22:18
Postat av: C

Skor gillar vi :D bra att handla på rean ;) träffas någon dag ?

2010-01-04 @ 17:38:56
URL: http://cmbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0