noo school jao

Visst valde man rätt skola eller? Ledig från och med idag och fram till nästa fredag. Asså, wow. Skönt. Man får hoppas att det inte plötsligt dyker upp några hopplösa lektioner på schemat typ på söndag kväll, vore ju typiskt.
Hade även kunnat vara hemma vid det här laget men det kom en himla mysig snöstorm sådär alldeles lägligt så nu sitter man åter på dessa sköööna stolar i vårat allrum, och försöker hitta på något att göra. Det går bra.

Känner mig lite smått deprimerad, alltså inte sådär värst allvarligt, men jag vill vara hemma i skogen, jag längtar så mycket, vill krama om alla djuren, vill att det ska gå sådär otroligt bra med Bengan som det gjorde en gång.
Och lite är det nog Edwards fel, haha asså fail på mig, jag vill inte falla som typ alla andra gör för den där vampyren, men jag gör det. Läser första boken nu och jag kan inte alls släppa den. Har läst över halva boken på typ en dag. Vill bara köpa filmen och kolla på den hela helgen. Haha vad patetisk jag är :-D

Ja juste, ska jobba i helgen också, i svinis, och har STORA förväntningar på mitt Järngäng att dom kommer och sällskapar mig, annars får jag dåndimpen tror jag, kommer dö av ensamhet.
Just nu känns ensamheten ganska lockande, men det är antagligen Edwards fel att jag vill gå och lägga mig och läsa...

Imorgon ska jag sova länge i alla fall, typ till lunchen. Sedan ska jag hem, men det dröjer till efter helgen jag kommer till skogen. Åh. I alla fall, ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja nu MÅSTE vi ju ta och komma!! Men vi har stalltjänst i helgen... :(

Men d e ju iaf inte hela dan!



btw ja tänkte höra va du skulle göra ida på eftermiddan?? :D

Fast du e nog inte vaken än...

2010-01-28 @ 08:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0