När jag hör din röst

Hujjedamig alltså, har läst nästan halva andra boken nu, jag kunde inte slita mig i natt så låg och läste frammåt tresnåret. Galet egentligen, hur böcker kan fånga en.

Jag ska på bio med Järnis idag, ska åka alldeles strax faktiskt, jag ville inte att det skulle bli så sent eftersom att det är upp till jobbet imorgonbitti som gäller. Är tydligen nästan fullt inne i svinstallet så jag får väl en del att göra. Vi ska i alla fall se på Sherlock holmes, och jag har inga som helst förväntningar, så det blir säkert bra.

Och igår satt jag även och försökte skapa mig en blogg på bubbleroom, men jag gjorde ingen eftersom att jag inte kom ett på ett riktigt bra namn, jag måste ju ha ett som jag är alldeles jättenöjd över innan jag kan försöka mig på den. Förslag tack?

Kommentarer
Postat av: Alex

Det är ju bara att ha något enkelt ;D no problemo liksom

2010-01-29 @ 17:00:58
URL: http://wp.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0