Kapten Larsson

Har fastnat i att lägga passians (ja eller hur det stavas) så lägger den så kallade kapten Larsson stup i kvarten. Kul nu när man äntligen har förstått den, hehe.

Har varit en riktigt jobbig dag idag. Långa dubbeltimmar och i matten är jag lite halvt fast sådär, vi har fått en jättebra mattelärare nu, men han förklarar gärna allt från början, alltså början början, sådant jag redan kan och det förvirrar mig lite när han även kommer med nya metoder. Jag är verkligen stressad, för jobbar jag inte på nu kommer klassen antagligen ikapp och jag kommer istället hamna efter med kapitlet dom andra gjort. 
Vi har förövrigt en väldigt massa andra uppgifter kvar som jag verkligen inte tar tag i, och det här är ända veckan innan praktiken, då vi kommer få ett väldigt soft schema = man kommer jobba ännu mindre bara för att man har tid. Suck.


Och den där jävla klumpen. Bara är där och stör. Har ingen anledning att vara där, men den är där. Kliar och vill bryta ut från insidan av bröstkorgen, tränger upp i ögonen, visar sig i elakhet och aggressioner. Jag förstår verkligen inte. Vill antagligen inte göra det heller.     

Kommentarer
Postat av: sofia

:( <3

2010-01-13 @ 23:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0