helg, min spellista, sushi, JÄRNIS

Asså just nu är jag väl lycklig. Jag har kommit hem, helskinnad trots ett SMOCKAT tåg, bussar som kör fel och annat kul, jag har startat datan, jag har startat min saknade spellista på Spotify (asså spotify <3) jag ska få sushi till middag, och jag ska äta den med Järnis. Underbart!

Igår vart helt klart väldigt lyckat! Skördemiddag på Berga, med god(are) mat, bästa underhållning, fina kläder och disco natten lång! Tog det lite lugnare på dansgolvet än sist dock, så man slapp gå med skakande ben tillbaka till baracken när klockan närmade sig 02. Det var härlig musik, det var underbaraste människorna, det var bästa movesen. Det var rök och blinkblinklampor! Jag säger bara:

HUUUUUUUUUUUUUUJEDA MIG SOM BAAAAAAAAARN HAN VAR!

Kommentarer
Postat av: alex

HAHAHHAHA HUUUUUJEEEEDA MIG SOM BAAAAARN HAN VAR!! <3 asså vi två ;D

2010-01-22 @ 20:00:20
URL: http://wp.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0