headache

Efter en dag som endast har spenderats framför datan och teven har det växt fram en huvudvärk så här framåt småtimmarna. Har alltså inte gjort ett dugg nytta, om det inte framstod av texten innan. Fast jag håller faktiskt på att tvätta just nu, busigt eftersom att man inte får tvätta efter tio haha, men jag var tvungen för att rädda planerna för imorgon. Ska till Alex nya place med världens bästa roomies!!
Och jag har faktiskt gjort en till nyttig sak idag, jag räddade Fia från att äta äcklig mat hemma hos sig, så hon fick komma hit och äta.

Och visst är det väl sådana här dagar när man bara sitter hemma och skrotar som man kommer och tänka på sådana otroligt smarta saker? Idag tänkte jag på raderade saker. Alltså, det går utöver mitt förstånd hur någonting bara kan försvinna. Jag menar nånting kan ju dö, typ en växt, den dör, men den blir ju något när den dör, den blir ju jord och den jorden blir i sin tur något. Men tillexempel ett sms, radera det och det är borta, det bara försvinner! Hur kan det göra det egentligen, det känns som att det här smset bara borde åka ur telefonen och segla omkring i luften typ, det kan ju liksom inte bara försvinna. Aja, det kan väl det antar jag. Men otroligt kul ämne va, nej, jag har märkt på kommentarerna att min blogg har sjunkit i nivå, haha koonstigt.

Men i alla fall hörrni. Jag fyller 18 om mindre än tre månader!!!

Kommentarer
Postat av: lille

hahha asså jag har också tänkt på det om sms, det är sjukt.. samma sak när man raderar saker ur papperskorgen i datorn, var tar det vägen? det kan ju inte bara försvinna :o eller :D ?

<33

2010-01-24 @ 17:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0