grrr

Irriterad man blir på den här cp bloggen då! Tänkte ta och göra en fin liten ändring och åtminstone byta profilbild eftersom att det är ungefär så långt jag kommer med min kunskap om sådant här, men går det eller? Nej, såklart inte. Cp.


Men i alla fall. Järnis har precis varit samlade hos mig på en fika med lite skåprens som vanligt, man hittar alltid något spännande i våra skåp. Mysigt som vanligt, det kan liksom inte bli annat med er. <3

Jag känner att jag inte har något att skriva och det är väldigt frustrerande. Men jag kan ju tala om att jag är väldigt sugen på att prova en annan blogg, typ härma Alex och köra på bubbleroom för allt verkar så enkelt att fixa snyggt och allt. Men jag vill ju inte heller lämna blogg.se! Och alla mina inlägg. Det känns väldigt sorgligt. Men det kanske är värt att prova, jag ska tänka på saken.


Kommentarer
Postat av: Alex

Fett snygg bild! asså bubbleroom äger :D

2010-01-23 @ 02:53:57
URL: http://wp.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0