Borta bra men hemma bäst

Så är det ju, men det blir jobbigt att veta vilket av dom bästa som är bästast. Jag har tre hem som jag ser det. Hos mamma, hos pappa och i Barre 9. Jag älskar dom allihop, men den här helgen har varit den bästaste på länge, jag bara levde, jag mådde så fantastiskt bra i helgen, jag var ute i skogen, hos pappa. Just nu känns det som att det är där jag vill spendera alla helger i hela mitt liv. 

Men i helgen måste jag slita mig, men det gör absolut ingenting, ändå, för jag ska träffa Järnis. Älskade, bästasteaste Järnis. Jag saknar er så mycket. 


 
ordning o reda lådvin på fredag
kunskap från wikipedia 
tonårsgraviditet
ångesten ingen vet
minnesluckor barn med syrran
vill alltid vara kvar i fyllan

Kommentarer
Postat av: lille

saknar dig verkligen också <3<3<3 ska bli underbart att träffas <3

2010-01-19 @ 17:54:23
Postat av: Fia

Aha :o Kan ju inte dir säga att d va länge sen nu ;) Men ett Järnis e d ju på tiden asså!



Kul att höra om helgen :) <3

2010-01-19 @ 20:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0