back to Berga

Nu har första skoldagen efter jullovet varit, och det känns redan som att det har gått flera veckor och att det är dags för ett nytt lov nu. Suck!
Sitter vid Ciccis dator nu, liksom va! Bara jag som inte har dator med internet här nu :-(

Funderar på att tagga till pappa i helgen. Inte bara för att jag saknar familjen som vanligt, vi har ju minnsann fått en lastare man kan köra runt i nu också! Hihi.
Fast vill ju träffa Järnis i helgen också.
Har inget intressant att skriva alltså, under dessa bloggtorkor får jag bara lust att radera alla dåliga inlägg och strunta i bloggen. Hm.

Haha, jag älskar mitt nyårslöfte jag kom på såhär på nyåret; att komma på ett nyårslöfte till nästa nyår. Smartit.
Men faktiskt, så när jag var uppe igårkväll och filosoferade, kom jag på ett jättebra löfte. Det vart ju inget nyårslöfte precis, men om det handlar om att förbättra sig själv och sådär så, gör det väl ingenting om man är lite sent ute.
Vad mitt löfte är, berättar jag inte. Det får förbli min egna lilla hemlighet :-).


I'm going through changes

Kommentarer
Postat av: C

Men det gör inget, du får ju låna både min och Jonathans dator :D



Inga hemligheter för nyfikna mig.. :O snälla beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

rääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

ttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2010-01-12 @ 01:19:14
URL: http://cmbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0