middag på cafe 60

Har suttit hemma en stund nu, efter en dag med fullt upp. Städade och tvättade verkligen hela förmiddagen, sen vart det en fika hos Gudmor Helena och direkt därifrån in till staden. Var lite roligt klantig och råkade åka en timme tidigt, men tur i oturen, då hann jag införskaffa lite smink som har tagit slut här hemma.
Vart en foundation från Isadora och gamla vanliga Telescopic mascara, körde på ett säkert kort.
Men till staden åkte jag ju egentligen för att träffa min fina Cicci och ta en god fika på cafe 60, och trots att ljudvolymen var på max så hade vi väldigt mysig och jag kan rekomendera cocoste med skummad mjölk.

Imorgon hoppas jag på ännu en shoppingrunda till Skäris med Järnis. Jag har verkligen fått shopping på hjärnan nu alltså, men tänkte kanske köpa mig lite glittrigt fint smink till nyår och eventuellt hitta ett par skor om jag inte kör på mina höga stövlar.
Tokigt det här med nyår. Kläderna och allt är klara, men vart är festen?

Nu blir det kvällste och en skinksmörgås med mammsen!

Kommentarer
Postat av: C

2009-12-30 @ 19:46:48
URL: http://cmbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gick Inge bra att kommentera nyss xD ville bara skriva att det var mysigt med dig <3

2009-12-30 @ 19:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0